Reparatii, service auto (detalii la Filiala SCMD Ploiesti)


 
CONVENTIE DE INTRETINERE  SI  REPARATII auto

I.PARTILE CONTRACTANTE :

Societatea comerciala POLISERV JG  SRL, cu sediul in PLOIESTI, str.V.Micle, nr.12B, inreg. la Registrul Comertului Prahova J29/1143/91 cod fiscal: R1351085, tel/fax:0244/595671, e-mail valentin.vasile@poliserv.ro, tel.0720880920,  cont bancar  nr. RO35BRDE300SV04466003000 deschis la B.R.D Ploiesti, denumita in prezentul contract "EXECUTANT", reprezentata de dl. Ing Vasile Valentin in calitate de Director General Adj.

Si

Membrii Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate parte denumita in acest contract "CLIENT", reprezentata de domnul Dobra Gheorghe, tel. 0722685968, e-mail_dobragh@yahoo.com in calitate de secretar filiala Ploiesti , au incheiat prezenta conventie.
Intre parti s-au convenit urmatoarele:

II.OBIECTUL CONTRACTULUI:

Obiectul contractului priveste efectuarea operatiilor de asistenta tehnica si a lucrarilor de service in perioada de garantie si post garantie a autoturismelor, cat si a reparatii electro-mecanice si de tinichigerie-vopsitorie la unitatile service ale executantului din Str. Strandului 146 respectiv Bd. Republicii 295, Ploiesti pentru membrii acestui sindicat.

III.CONDITII SI MOD DE EXECUTIE:

Art.3.1 In baza acestui contract executantul se obliga sa efectueze operatiile convenite prin Ordinul de Reparatii semnat impreuna cu ‘CLIENTUL’. Clientul se obliga sa respecte conditiile din Ordinul de Reparatie  ce va fi deschis la fiecare solicitare de reparatie. Pentru a beneficia de conditiile preferentiale stipulate de prezenta conventie ‘clientul’ trebuie sa faca dovada platii cotizatiei pe anul in curs, prezentand legitimatia de membru vizata.

Art.3.2 Efectuarea reparatiilor mecanice, cat si inlocuirea pieselor defecte, se face de catre executant numai cu aprobarea devizului estimativ de lucrari de catre ‘client’. Reperele inlocuite pot fi preluate de client daca nu fac obiectul garantiei.
         In conditiile prezentului contract se stabileste ca executantul sa verifice vizual sistemul de  rulare, sistemul de  directie, sistemul de franare, sistemul  electric si de semnalizare, cu titlu gratuit, de doua ori pe an (de preferinta primavara si toamna)

Art.3.3 Clientul se obliga sa achite executantului, cu numerar, la finalizarea lucrarii, contravaloarea serviciilor prestate si aprobate prin acceptarea devizului estimativ. Devizul final se poate abate de la valoarea devizului estimativ cu maxim 5%. Daca intervin lucrari suplimentare, executantul va cere un nou acord clientului pentru executarea acestora.
Art.3.5 Clientul nu poate reprosa executantului lipsa pieselor de schimb, altele decit cele uzuale, daca nu a comandat piesele cu minim 10 zile inainte (conform normelor fabricantilor).
Art.3.6 Persoana de contact Dl Savin Dan, telefon 0720880906, e-mail dan.savin@poliserv.ro


IV.GARANTII:
Art.4.1 Perioada de garantie pentru manopera efectuata este de 3(trei)luni iar pentru piese de 1 an, calculat de la data emiterii facturii aferente devizului de reparatie a masinii, de catre executant
Art.4.2 Garantia se acorda conform legii nr.449/2003 si, dupa caz, in conformitate cu certificatul de garantie emis sau a conditiilor de reparatie stipulate pe verso factura.
Executantul nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii conditiilor de exploatare si intretinere a autoturismului asa cum sunt prevazute de fabricantul acestuia.

Art.4.3 Garantia acordata de executant nu acopera:
-      uzura normala;
-      defectiunile si/sau deteriorarile rezultate dintr-o utilizare necorespunzatoare, intretinere defectuasa, accident de circulatie.
-      Uzura anvelopelor, a bateriilor, geamuri, prelate, becuri, placute frina, ulei, filtre, saboti, bujii, ambreiaje;
-      neefectuarea la termen a reviziilor specificate in conditiile de garantie.
-      Reglaje ale sistemului de aprindere, directie si frinare.

V. Tarife:
Executantul acorda membrilor sindicatului  facilitati la tarifele standard practicate dupa cum urmeaza:
Art.5.1 Manopera/ora tehnologica pentru operatiile executate este de :
De la Tariful mediu practicat  de 61 lei fara TVA/Ora Tehnologica la tariful de 35 lei fara TVA/Ora tehnologica (adica 43,4 lei inclusiv TVA).
Art.5.2 Pentru Materiale si Piese de Schimb De la pretul client (PCL) stabilit de Dacia/Renault/Daewoo/Mazda/Suzuki un discount de 10% atat pentru piesele ‘de origine’ cat si pentru piesele alternative (ex. Motrio sau Reconditionate). Pentru alte marci pretul pieselor utilizate va include un adaos comercial de 10% la valoarea facturata de importator.
Art.5.3 ITP de la tariful de 85 lei incl. TVA la tariful de 70 lei incl. TVA. NU se percepe taxa de revenire daca defectiunile constatate la ITP se remediaza in aceasi zi in cadrul unitatii noastre.
Art.5.4 Tariful fix de tractare pe platforma de la 130 lei fara TVA la 80 lei fara TVA (99,2 lei TVA inclus), tariful pe Km parcurs de platforma (dus+intors) 2 lei/Km +TVA=2,48 lei TVA inclus.
Art.5.5 Service de roti: 100 lei (inclTVA) pentru 4 roti/Inlocuit si echilibrat anvelope.
X.DISPOZITII FINALE:

Art.10.1. Prezenta conventie se incheie pe o perioada nedetermintata, si intra in vigoare de la data semnarii acestuia, putand fi modificata prin act aditional.

Art.10.6 Prezenta conventie a fost redactata si semnat in doua exemplare de catre ambele parti, cate un exemplar pentru fiecare parte, azi…………………… ............
18.05.
EXECUTANT,                                                          CLIENT,
Dir.General adj.
      Valentin Vasile

Director tehnic Service
ing.  
         Dan Savin                  

Complex Muncel, Baile Felix (2 stele)

Complex Somesul, Sangeorz Bai (2 stele)

Complex Dacia, Baile Herculane (2 stele)

Hotel Montana, Covasna (2 stele)