CONVENTIE DE
INTRETINERE SI REPARATII auto
I.PARTILE CONTRACTANTE :
Societatea
comerciala POLISERV JG
SRL, cu sediul in PLOIESTI,
str.V.Micle, nr.12B, inreg. la Registrul Comertului Prahova J29/1143/91 cod
fiscal: R1351085, tel/fax:0244/595671, e-mail valentin.vasile@poliserv.ro, tel.0720880920, cont bancar
nr. RO35BRDE300SV04466003000 deschis la B.R.D Ploiesti, denumita in
prezentul contract "EXECUTANT", reprezentata de dl. Ing Vasile Valentin in
calitate de Director General Adj.
Si
Membrii
Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate parte denumita in acest contract
"CLIENT", reprezentata de domnul Dobra Gheorghe, tel. 0722685968,
e-mail_dobragh@yahoo.com in calitate de secretar filiala
Ploiesti , au incheiat prezenta
conventie.
Intre parti s-au
convenit urmatoarele:
II.OBIECTUL
CONTRACTULUI:
Obiectul
contractului priveste efectuarea operatiilor de asistenta tehnica si a
lucrarilor de service in perioada de garantie si post garantie a autoturismelor,
cat si a reparatii electro-mecanice si de tinichigerie-vopsitorie la unitatile
service ale executantului din Str. Strandului 146 respectiv Bd. Republicii 295,
Ploiesti pentru membrii acestui sindicat.
III.CONDITII SI MOD DE EXECUTIE:
Art.3.1 In baza acestui
contract executantul se obliga sa efectueze operatiile convenite prin Ordinul
de Reparatii semnat impreuna cu ‘CLIENTUL’. Clientul se obliga sa respecte
conditiile din Ordinul de Reparatie ce
va fi deschis la fiecare solicitare de reparatie. Pentru a beneficia de
conditiile preferentiale stipulate de prezenta conventie ‘clientul’ trebuie sa
faca dovada platii cotizatiei pe anul in curs, prezentand legitimatia de membru
vizata.
Art.3.2
Efectuarea reparatiilor mecanice, cat si inlocuirea pieselor defecte, se face
de catre executant numai cu aprobarea devizului estimativ de lucrari de catre ‘client’.
Reperele inlocuite pot fi preluate de client daca nu fac obiectul garantiei.
In
conditiile prezentului contract se stabileste ca executantul sa verifice vizual
sistemul de rulare, sistemul de directie, sistemul de franare, sistemul electric si de semnalizare, cu titlu gratuit, de doua ori pe an (de preferinta primavara
si toamna)
Art.3.3 Clientul se obliga sa achite
executantului, cu numerar, la finalizarea lucrarii, contravaloarea serviciilor
prestate si aprobate prin acceptarea devizului estimativ. Devizul final se
poate abate de la valoarea devizului estimativ cu maxim 5%. Daca intervin
lucrari suplimentare, executantul va cere un nou acord clientului
pentru executarea acestora.
Art.3.5
Clientul nu poate reprosa executantului lipsa pieselor de
schimb, altele decit cele uzuale, daca nu a comandat piesele cu minim 10 zile
inainte (conform normelor fabricantilor).
Art.3.6
Persoana de contact Dl Savin
Dan, telefon 0720880906, e-mail dan.savin@poliserv.ro
IV.GARANTII:
Art.4.1 Perioada de garantie pentru manopera efectuata este de 3(trei)luni iar
pentru piese de 1 an, calculat de la data emiterii facturii aferente devizului
de reparatie a masinii, de catre executant
Art.4.2 Garantia se acorda conform legii nr.449/2003 si, dupa caz, in
conformitate cu certificatul de garantie emis sau a conditiilor de reparatie
stipulate pe verso factura.
Executantul nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a
nerespectarii conditiilor de exploatare si intretinere a autoturismului asa cum
sunt prevazute de fabricantul acestuia.
Art.4.3 Garantia acordata de executant nu acopera:
-
uzura normala;
-
defectiunile si/sau deteriorarile rezultate dintr-o
utilizare necorespunzatoare, intretinere defectuasa, accident de circulatie.
-
Uzura anvelopelor, a bateriilor, geamuri, prelate,
becuri, placute frina, ulei, filtre, saboti, bujii, ambreiaje;
- neefectuarea la termen a reviziilor specificate in conditiile de
garantie.
-
Reglaje ale sistemului de aprindere, directie si
frinare.
V. Tarife:
Executantul acorda membrilor
sindicatului facilitati la tarifele
standard practicate dupa cum urmeaza:
Art.5.1 Manopera/ora tehnologica pentru operatiile executate este de :
De la Tariful mediu practicat de 61 lei fara TVA/Ora Tehnologica la tariful
de 35 lei fara
TVA/Ora tehnologica (adica 43,4
lei inclusiv TVA).
Art.5.2 Pentru Materiale si Piese de Schimb De la pretul
client (PCL) stabilit de
Dacia/Renault/Daewoo/Mazda/Suzuki un discount de 10% atat pentru piesele ‘de origine’ cat si pentru
piesele alternative (ex. Motrio sau
Reconditionate). Pentru alte marci pretul pieselor utilizate va include un
adaos comercial de 10%
la valoarea facturata de importator.
Art.5.3 ITP de
la tariful de 85 lei incl. TVA la tariful de 70 lei incl. TVA. NU se percepe taxa de revenire daca defectiunile constatate la ITP se remediaza in aceasi zi in cadrul unitatii
noastre.
Art.5.4 Tariful fix de tractare pe
platforma de la 130 lei fara TVA la 80 lei fara TVA (99,2 lei TVA inclus), tariful pe Km parcurs de platforma
(dus+intors) 2
lei/Km +TVA=2,48
lei TVA inclus.
Art.5.5
Service de roti: 100 lei (inclTVA) pentru 4 roti/Inlocuit si echilibrat
anvelope.
X.DISPOZITII FINALE:
Art.10.1. Prezenta conventie se incheie
pe o perioada nedetermintata, si intra in vigoare de la data semnarii acestuia,
putand fi modificata prin act aditional.
Art.10.6 Prezenta conventie a fost redactata si semnat in doua exemplare de catre
ambele parti, cate un exemplar pentru fiecare parte, azi…………………… ............
18.05.
EXECUTANT, CLIENT,
Dir.General adj.
Valentin
Vasile
Director tehnic Service
ing.
Dan Savin